wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zgłoszenie reklamacyjne
Kontakt
  • "MAXWET" Prywatna Praktyka Weterynaryjna
    ul. Lubelska 43
    24-160 Wąwolnica
    NIP: 716-140-95-54

  • E-mail:sklep@maxwet.pl
  • Telefon514 576 404
    515 590 707
    514 983 303
  • Fax81 882 62 30
  • Godziny działania sklepuponiedziałek do piątek 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zgłoszenie reklamacyjne

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

Sporządzone w dniu……………………….……w sklepie internetowym sklep.maxwet.pl należącym do:


 

„MAXWET” Prywatna Praktyka Weterynaryjna, ul. Lubelska 43, 24-160 Wąwolnica, NIP 716-140-95-54

1. Imię i nazwisko reklamującego:……………………………………………………………….……………….…………………….

2. Adres:……………………………………………………………………………………………………….…………………………………….

3. Data nabycia towaru:………………………………………………………………………………………………………………………

4. Nazwa towaru:………………………………………………………………………………………..……………………………………...

5. Ilość zakwestionowanego towaru:…………………………………………………………..….……………………………………

6. Cena jednostkowa brutto:……………………………………………………………………..…..…………………………………..

7. Ogólna wartość towaru:…………………………………………………………………………………....…………………………….

8. Numer faktury VAT, lub paragonu fiskalnego, oraz zamówienia:………………………………………………………………………………………………….………………………

9. Dokładne wymienienie wad: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………….

10. Kiedy i w jakich okolicznościach wady stwierdzono: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………...

11. Żądanie reklamującego: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Zapoznałem się z regulaminem sklepu i go akceptuję: ……………………………………………………..……………….


 


 

(podpis przyjmującego reklamację) (podpis reklamującego)

Opinia rzeczoznawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………

Sposób realizacji reklamacji, data: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………

Powody nieuznania reklamacji: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...


 


 


 

(pieczęć serwisu)

Pobierz dokument reklamacji

Pobierz dokument reklamacji w formacie PDF


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl